Odd molly linne/tunika/klänning säljes, eller bytes!

Säljer ett fint linne i rosa från Odd Molly. Funkar utmärkt att använda som tunika också då det är den längre modellen. Storleken är 0 men passar lika bra på en 36/38 eller S/M. Jag kan även tänka mig att byta linnet mot ett likadant i storlek 1 eller 2, kan även tänka mig att byta den mot någon annan färg. Kan även bytas mot något annat odd molly plagg beroende på vilket.

Skick:Fint skick, som ny
Pris:500 kronor eller högstbjudande
Jag ansvarar inte för postens slarv och oseriösa köpare undanbedes.


Kommer från rökfritt hem, dock kan hund och katthår förekomma. Jag ansvarar INTE för postens slarv!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Går linnet fortfarande att köpa?:)

2011-06-09 @ 06:29:26
Postat av: Natalie

Jag skulle jätte gärna vilja köpa de!:)

2011-06-09 @ 14:18:10
Postat av: kladesbloppisen

Natalie: Tyvärr är linnet sålt för länge sen



Ha de bra!:)

2011-06-13 @ 21:17:13
URL: http://kladesbloppisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0