Säljer Primp tröja med kaniner



Lägger nu upp denna ubersöta primp tröja till försäljning igen pga oseriös köpare, så passa på.

Säljer nu min fina vita tröja med kaniner ifrån Primp (Kan inte garantera äkthet på tröjan). Har setts på många kändisar så som Rachel Bilson och Paris Hilton. Den är märkt med storlek Large men jag skulle säga att den passar en S/M bättre. Tröjan är inte mycket använd men det finns små noppor vid ärmsluten. Fina detaljer så som strasstenar på kaninerna gör att tröjan känns lyxig. 

Mitt pris: 140 kronor eller högsta bud
Frakt:Priset är inkl frakt
Storlek:S/M
Märke: Primp

Kommer från rökfritt hem, hund och katthår kan dock förekomma.

Jag ansvarar INTE för postens slarv

Ha en bra dag!


Kommer från rökfritt hem, dock kan hund och katthår förekomma. Jag ansvarar INTE för postens slarv!

Kommentarer
Postat av: erika,

Jag köper den mer än gärna :)Hör av dig till mejl.

2010-01-06 @ 12:38:44
URL: http://imbafactory.blogg.se/
Postat av: Petronella

Hej, finns den kvar? Mejla gärna..

2010-06-04 @ 22:27:45
Postat av: little A

den finns inte kvar va? :(

2011-03-07 @ 13:09:46
Postat av: ami

I'VE GOT IT, ÄLSKAR DEN! TACK!

2011-04-01 @ 12:39:26
URL: http://iamlittlea.blogg.se/
Postat av: ami

I'VE GOT IT, ÄLSKAR DEN! TACK!

2011-04-01 @ 12:39:47
URL: http://iamlittlea.blogg.se/
Postat av: B.Camille

Finns tröjan kvar?!

Då slår jag till direkt

2011-06-18 @ 07:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0