Friis & Company pumps säljes. Helt nya!!!

Supersnygga och helt nya pumps från Friis & company med namnet Adina i storlek 39 säljes. Tyvärr var dess underbara skor för stora för mig så de söker en ny lycklig ägare:) Dessa passar perfekt till alla fester som till julfesten och nyårsfesten. Med söta detaljer som "volangkant" och rosett gör de lite extra lyxiga. Klacken är ca.8 cm hög och alltså bekväma att gå i De är alltså helt nya och orginalkartong samt extra "klackar" medföljer. Så passa på att investera i dessa skönheter som är ett säkert kort i sko garderoben.

Observera att när jag skrivit att de är oanvända med prislapp så räknar jag orginalkartongen som en prislapp då jag köpte dessa via internet. De är alltså helt oanvända med orginalkartong:)

Pris:300 kronor
Köparen betalar frakten och jag ansvarar inte för postens eventuella slarv.
Om du är intresserad av köp kontakta mig då genom att kommentera, oseriösa köpare undanbedes.

Ha de bra!

Kram
Amanda

Kommer från rökfritt hem, dock kan hund och katthår förekomma. Jag ansvarar INTE för postens slarv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0